Ekerum Match Cup

Nu startar vi upp en matchtävling för klubbens medlemmar.

Anmälan sker på Min Golf och är öppen till och med den 10/6.

16 spelare. Gul tee för herrar och röd för samtliga damer och
herrar som fyllt 75 år.
Handicaptävling där herrar och damer spelar tillsammans.

Tävlingsavgift 200:- betalas vid anmälan.

I samband med anmälan ska ni även maila tävlingsledaren Johan på johan@jervehed.se med er aktuella mailadress. Ni kommer därefter få information om hur matcherna har lottats. När ni spelat er match så meddelar ni resultatet till tävlingsledaren som därefter kommer med information om hur nästa omgång är hopparad. Alla matcher och resultat meddelas alla deltagare per mail.

De 8 första matcherna ska vara färdigspelade senast 14 juli.
Kan ni inte komma överens om speltid avgörs matchen på LE 14 juli med tee off mellan 15.00-16.00.

Matcherna i andra omgången (första i Lucky loosers) ska vara avgjorda senast 27 juli.
Kan ni inte komma överens om speltid avgörs matchen på LE 27 juli med tee off mellan 15.00-16.00.

Semifinalerna spelas senast 10 augusti.
Kan ni inte komma överens om speltid avgörs matchen på LE 10 augusti med tee off mellan 15.00-15.30

Finalen spelas senast 17 augusti.
Kan ni inte komma överens om speltid avgörs matchen på LE 17 augusti med tee off mellan 15.00-15.30

Prisutdelning sker så snart alla matcher är färdigspelade och tidpunkten meddelas av tävlingsledningen.