God Jul och Gott Nytt År

God Jul och Gott Nytt År

Styrelsen för Ekerum GK vill önska alla  medlemmar en riktig Härlig Jul och en fin start på 2022. Vi vill också tacka er alla för att ni har valt Ekerum till er Golfklubb.

Vi som har den stora förmånen att ha funnit golfen och Ekerum har under 2021 haft möjlighet att spela golf på fantastiska golfbanor. Vi vill också framföra vårt tack till Magnus, Fredrik och övrig personal på Ekerum Resort som ger oss denna fina möjlighet.

Arbetet med att göra Ekerum till en ännu bättre anläggning för golf pågår för fullt i den nya satsningen och på hemsidan www.Ekerumgk.se finner ni mera information om detta. Arbetet går även att följa löpande på FB sidan ”medlem Ekerum GK”

Vi tackar alla Ni medlemmar som bidragit till att göra Ekerum till en ännu bättre golfupplevelse genom att sända Era förslag till förbättringar på email adressen:
styrelsen@ekeumgk.se

Ambitionen för oss i styrelsen i Ekerum GK är att erbjuda en bredd av aktiviteter och därmed nå ut till så många medlemmar som möjligt.  Under 2022 kommer vi bl.a fortsätta med tävlingar, social golf, utvecklande golf, möjlighet för nybörjare att finna glädjen i golf, välkomna alla nya medlemmar.
En plan för säsongen 2022 kommer under våren.
Har ni tankar och ideér hör gärna av er till oss i styrelsen.

Vi vill också ta passa på och tacka alla Er i Ekerum GK som frivilligt ger av Er tid och kunskap genom att leda och/eller arbeta med tävlingar, golfaktiviteter, kommittéer, ställa upp som hålvärdar, golfvärdar, starters och mycket mera, det är Ert engagemang och arbete som möjliggör att Ekerum GK kan fortsatt vara en klubb för alla medlemmar.

Vi ses till säsongen 2022

Allt gott önskar vi från
Styrelsen Ekerum GK