Säsongsuppstart och introduktion för medlemmar

Den 22 maj hälsar vi dig som är medlem i Ekerum GK välkommen till Säsongsuppstart och introduktion.

Särskilt välkommen till Dig som är ny medlem i Ekerum GK som här kan lära känna medlemmar i klubben, få svar på frågor och information om klubbens tävlingar och övriga aktiviteter.

Träffen sker vid rangeshopen (vita huset på rangen) där vi samtalar, ger information och svarar på frågor.
Vår PRO Emil Widing Andersson representerar Resorten
Några leverantörer är på plats, du kan testa klubbor från Titleist, skor från FJ, samt ta del av golfbils information och övrig information.
Några mattor finns avdelade med rangebollar.
Vi avslutar med en runda sällskapsgolf, 12 hål Scramble på Långe Erik

Alla aktiviteter sker utomhus och vi håller naturligtvis ett säker Coronaavstånd till varandra.

Från klockan 13.30 finns kaffe och tilltugg uppdukat.
Klockan 14.15 har vi samling med information och möjlighet till frågor
Klockan 15.00 går första boll ut

Anmälan via Min Golf senast 19 maj
Vid anmälan så får du svara på en fråga om du bara vill närvara på Informationen (ej golf) eller om du vill vara med på allt.

Varmt välkomna till en rolig eftermiddag tillsammans

Christina, Rikard, Emil