Nya medlemmar till styrelsen

EKERUM GK SÖKER KOMPETENTA MEDLEMMAR TILL STYRELSEN

Ekerum GK i nära samarbete med Ekerum Resort befinner sig för närvarande i en expansiv fas och en omfattande förändringsprocess för att möta framtidens krav på anläggning och golfspel.

Golfklubben har till sin uppgift att förvalta medlemmarnas intressen i olika frågor och därtill bedriva tävlingsverksamhet och
olika medlemsaktiviteter!

Det är självklart en ära att representera styrelsen i Ekerum GK men det ställer också krav på tillgänglighet, närvaro, ansvar och ibland hårt arbete.

Några av våra nuvarande medlemmar i styrelsen har valt att efter lång och trogen tjänst nu lämna plats till nya friska krafter.
Vi behöver därför nya framåt personer i vårt arbete som vi tror kommer att vara både intressant och utmanande de närmast kommande åren.
Vi tror att Du är en lagspelare med en god förmåga att kommunicera i tal och skrift!
Datavana, ordningssinne och givetvis ett brinnande intresse för golf är meriterande.
Självklart är Du även medlem i Ekerum GK.

Önskar Du ytterligare information om hur vi arbetar så är Du varmt välkommen att kontakta Christina Stark Tel 070-6330213 – mail: christina.stark@vaderstad.com eller Christer Andersson Tel 070-9851505 – mail: christer.andersson@speditonsteknik.se

Din ansökan skickar Du till vår valberedning Jan Petersson jp.farjestaden@telia.com alternativt Håkan Petersson hakanp46@telia.com
senast den 19 mars!