Lindbytvätten Grand Opening

More Golf Mastercard tour – Lindbytvätten Grand Opening

Den 4-6/5 får Ekerum besök av Nordens bästa golfspelare då 156 herrar gör upp om segern i årets första tävling på More Golf Mastercard tour.

På grund av coronapandemin är publik tyvärr inte tillåten på plats ute på banan under tävlingarna. Du kan däremot följa tävlingarna utmärkt via webb, sociala medier och via Klubb-TV. Klubb-TV erbjuder intervjuer mm.

Livescoring kommer som vanligt att finnas från första till sista slag.

Följ våra lokala namn som Victor Theandersson, Robert Karlsson, Elvis Krumlinde, Oscar Toreld, Domino Möllesand, Henrik Bjelke och Philip Karlsson.

Challenge Tour Qualifier at Ekerum

Vi kan även med glädje säga att vi kommer att ha ett Challenge Tour Kval på Långe Jan den 7/5

Där kommer Plats 1-2 får plats I båda CT-tävlingarna och 3-4 får plats i Range Servant Challenge at Hinton Golf.

Livescoring kommer som vanligt att finnas från första till sista slag.

Det kommer återigen spelas otroligt bra golf på Ekerum