Ekerum Family

Ekerum Family

Från 2023 har Ekerum infört ett bonussystem som gäller för alla inköp ni gör på Ekerum.
Vi kallar det ”Ekerum Family” och hoppas ni alla vill bli en del av vår härliga familj!

Det enda du behöver göra att scanna QR koden, eller gå in på ekerum.com/ekerum-family/ och logga in och skapa ett medlemskap.
Där kan du lägga upp dina kontakt- och betaluppgifter.
Så fort detta är gjort och du använder ditt valda fysiska betalkort vid ett köp på Ekerum så samlar du bonus automatiskt.

Du kommer via ”Min Sida” att kunna se hur mycket bonus du tjänat in samt vilka förmåner som gäller vid en viss tidpunkt.
Här hittar du även detaljinformation och allmänna villkor.

Som medlem kommer du att få ta del av unika erbjudanden före andra.
När som helst kan du i en kassa på Ekerum be att få nyttja din bonus som (del)betalning av ett köp.

Vi hoppas att ni kommer att trivas hos oss och önskar er välkomna in i Ekerum Family!

OBS!
Detta bonussystem innebär att alla tidigare rabatter eller andra förmåner utgår och inte längre gäller.
I samband med detta kommer det inte heller längre gå att ”skriva upp” utgifter på sitt privata hus, utan alla köp betalas direkt med betalkortet i kassan.”