Auktionsmakarna på Ekerum 4/11

Erbjudande till medlemmarna i Ekerum GK

Vi tror att ni är intresserade av att göra fynd, hitta originella saker att inreda hemmet med och komplettera samlingar. Vi tror att ni liksom vi gillar att handla hållbart och återanvända alla fina saker som redan finns. Är du dessutom nyfiken på historien som föremålen bär på då tror vi verkligen att våra auktioner blir roliga för dig!

Vad är det ”nya”? Modern teknik, du kan buda på distans eller på plats via din mobil.
Ljud och storbild gör att du bättre ser och hör vad som auktioneras ut.

På scen står Jessica Bergsjö som auktionsutropare, tillsammans med Göran Modig som är en påläst historiker. Vi  berättar historier och anekdoter om utvalda föremål.

Rappt, roligt och chans till fina fynd – förhandsvisning på nätet och en spännande upplevelse på plats. Allt sänds på webben och budgivningen sker via mobilerna.

Ni avnjuter en tre-rätters middag i vår mysiga restaurang och därefter startar auktionen ca kl 21.

Biljettpris: 395kr per person.
Biljettpris för medlemmar i Ekerum GK 350:-

(Inkluderar tre-rätters middag med kaffe, välkomna till bords kl. 19.00)

Bokning görs direkt till Ekerum via info@ekerum.com eller 0485-80000